Thursday, April 05, 2007

1
فکرشو کن آدما یه حالت پخش صدا تو مغزشون داشتن
هر وقت اراده می کردن دستگاه به را میفتاد
مثلا وقتی مث چی هیجان داری
هیچیو مث هیجان دوس ندارم
هیجان بوسیدن
هیجان فکر بکر کردن
هیجان شکلات خوردن
هیجان آب بازی
هیجان ، هیجان ، هیجان
تو دلم یه دنیا هیجانه
یه دنیا جیغه
جیغایی که وقتی می زنی اشکت در میاد
2
تا اون جا که مغزم کار می کنه اراده دارم واسه دوس داشتن
و انرژی واسه پیشرفت
و واسه پول در اووردن
3
تو دبیرستان به همکلاسیام در جواب اینکه بچه چی دوس داری
می گفتم : تا زمانی که مطمئن نشدم یه جنگ جهانی دیگه را نمی افته بچه نمی خوام
حالا خندم می گیره
این مملکت نیازی به جنگ جهانی نداره
4
یعنی
روزی میرسه
که من با یه تاپ و شلوار تو همین ایران خودمون
برم کنسرت منصور؟
5
تهوع انگیز ترین صحنه ای که امروز دیدم
خانمی بود با آرایش ژیگوولانه وری سنشوآل که تو اتوبوس مدرن جمهوری اسلامی
از این کتاب کوچولو ها اونم " همراه با قران " رو می خوند
6
پر نقش ترین خاطره ای که دارم وقتی بود که بابت خودکشی اون زنه تو اون فیلمه
تو اون سالن سینماهه تو بغل امانوئل زار زدم

4 Comments:

At 11:23 PM , Blogger Unknown said...

yani vaghean inke top shalvarak beposhi beri concert mansour vase u arezoue ?!baba khosh behalet ke che kam tavaghoE!darbareye 5 ham agha az zaher ghezavat nakon shayad on khanom kheili mosalmontar az to bashe hatman khodet midoni ke chizaE mesle gheybat nakardan edalat o in harfa balataran az hejab!ghoran ke faghat tosh naneveshte hejab!!!!manam chizaE ke to blogam mineVsam khaterate rozaname vase inke in rozha az yadam nare!

 
At 6:50 AM , Anonymous Anonymous said...

نه! من دوست ندارم. فكر كن آدم يهو قاطي كنه نفهمه كه اين دكمه پاوسش چجوري بود و اينا. بعد كي مياد قطعش ميكنه؟
---
من هم از اين اراده ها دارم يا شايد فقط توهم اين اراده رو دارم.
---
به نظر من كه همون يكي هم كاملا اضافه ست
---
شايد!
---
شايد از اين كتاب تو اتوبوسيا باشه. خوب من هم براي خنده يبار خوندم. البته بماند كه حالم داشت بهم ميخورد.
---
نديدم.

 
At 11:02 PM , Anonymous Anonymous said...

آقا من یادم نمیاد گفته باشم این آرزوی منه . تازه بیتا دست کمم از آرزو نداره

 
At 10:24 PM , Anonymous Anonymous said...

mmmm....

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home