Friday, August 25, 2006


این خانوم اسمش دبورا دایره و خواننده ی راکه .الان باید 40 سالش تموم شده باشه
البته با همین قیافه . مامان نمی خواد قبول کنه دبورا یه زنه
سخت تر از اون نمی تونه قبول کنه دبورا با موهای تراشیده
و یه ملافه دورش در حالی که توی گازوییل و گریس غوطه می خوره
آواز بخونه . جالبه . اصولا کارایی رو که امثال دبورا می کنن رو
کمتر کسایی می پسندن و مامانا می ترسن دختراشون تحط تاثیر قرار بگیرن
اونا معمولا دختراشونو با این جمله که موی کوتا بیشتر به تو میاد راضی می کنن
ما کی برای شیطونی و ماجراجویی وخ داریم ؟
اصن این مملکت مملکت شیطونی هس ؟
آیا میشد سرنوشت من و دبورا طوری رقم می خورد که اون جای من توی ایران
این مهندسی کپک زده رو تموم می کرد و من جای اون توی گازوییل می رقصیدم ؟
آیا میشد من یه کله کچل نه چندان خوشکل سیاه اما پر طرفدار بودم مث دبورا و در عوض از
زندگیم لذت می بردم ؟
کی می دونه ؟
آیا ما محکومیم که سکوت کنیم و نگیم که نمی خوایم ؟
مهندسی و این کوفت و زهرمار ها چیزی نیست که ما می خوایم
من زندگی ازاد و شاد می خوام
من از صب تا شب سر و کله زدن تو کارخونه رو نمی خوام
من اینا رو نمی خوام

6 Comments:

At 2:01 AM , Anonymous Anonymous said...

سلام
دیگه به کلبه ی روزمرگی ما سرکی نمیزنید ؟؟
من چون از نوشتارت لذت میبرم همیشه میام ولی در قعر خیالاتم احساس میکنم که . . . .
خب پس منم با اجازه تون لینک شما رو حذف میکنم . ولی خودم حتمن به انجایی که پیاده رو به پایان میرسد میام .
موفق و مستدام باشی .

 
At 8:22 AM , Anonymous Anonymous said...

خیلی از نوشته هات خوشم اومد.دفعه اول بود که سر می زدم. عزیزم هیچ کس از این زندگی سگی خراب شده خوشش نمی اد.ماهم همین حرف ها رو زدیم و مهندسی کوفتی رو خوندیم و الان هم داریم با یه مشت خل و چل سر و کله می زنیم. می خوام بگم ادم جلو می ره بی اراده ..به وقت برمی گردی می بینی چند سال گذشته

 
At 5:30 PM , Anonymous Anonymous said...

ناشا سلام
من برات کلی کامنت گذاشتم
یه روز از صبح تا شب همه نوشته هاتو خوندم
تو چرا به من سر نمی زنی؟
www.adh.persianblog.com

 
At 6:32 PM , Blogger ShaDow said...

salam,chera f budanam che tofiri dare?khasty ye sar bezan be in: http://www.myplanet.blogfa.com/
rasty sare in kachal kardano inha moshkele hamemune,mohandesi ham ke shiiiii...

 
At 11:17 AM , Anonymous Anonymous said...

salam ... vase in marsiye... sokoot va digar hich ..

 
At 6:47 PM , Anonymous Anonymous said...

kolan too in mamlekat hamamun dar hale kapak zadanim!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home