Tuesday, August 29, 2006

دقیقا من خسته ام

هر چی بیشتر با اتاقم ور می رم بیشتر شبیه مهد کودک میشه
دیوارا پر رنگن . فرش پر رنگه . میزا و تختم پر رنگه . از شدت رنگ احساس بی رنگی می کنم
.با کاغذ رنگی و چسب میز تحریرم از این رو به اون رو شد
حوس کردم پشتش بشینم یه چیزی بخونم . گاهی حوس می کنم یه پتو بردارم ، یه گوشه انتخاب کنم
و برم با یه کتاب مشغول باشم . اما اینا همه حوسه . اشتیاق نیست . خیلی وقته دیگه نمی تونم چیزی بخونم
آیا من به بن بست رسیده ام ؟
آیا این بن بسته که آدم دیگه نتونه کتاب بخونه ؟
آیا من قراره یه زن خانه دار باشم یا یه مامان که حتی نتونه در مورد دستگاه گوارش با بچه اش صحبت کنه
من خسته ام . قول داده بودم این جمله رو به کار نبرم اما
دقیقا من خسته ام
من حس زن یاءسه ای رو دارم که نمی تونه با شوهرش سکس کنه ولی
ولی حسشو داره
و من پر از حسم
مغزم پر سیگناله
مغزم پره از آرمان
اما درست مث وقتی می مونه که می تونه عشق ورزی کنه
اما نمی تونه در عشق پایدار باشه

7 Comments:

At 12:38 PM , Anonymous Anonymous said...

zendegy bazi vagta adamo vagean khaste mikone vali joz dar kardan khastegy va shadaby ro baz ham be dast avardan kare digeee nemishe kard chon zendegy vaght kamy be ma mide baraye raftan donbale arman hamon.

 
At 6:49 PM , Anonymous Anonymous said...

man kheili vaghteh ke injuri shodam...montazeram ta ye tagheere kheili bozorg tu zendegim rokh bedeh, balkeh man az in ru be oun ru besham!

 
At 4:13 PM , Anonymous Anonymous said...

migama havas ba h 2cheshme,yani h ba 2ta cheshm,

 
At 10:07 AM , Anonymous Anonymous said...

سلام... بهت قول می دم این حالت گذراست... درست می شی ... یه وقت هایی هم از تغییرات هورمونی است... می خوام بگم کاملا فیزیکی است نه روحی. یه چیز دیگه اگه ادم کتاب خون باشه ممکنه یه فاصله اون وسط ها بیفته اما باز بر می گرده و تا می تونه می خونه... باور کن همه چیز خوب می شه.موفق باشی

 
At 2:38 PM , Anonymous Anonymous said...

where are you ?
which city?

 
At 8:00 PM , Anonymous Anonymous said...

slm,minoo hastam etefaqi belage shomaro yaftam,az neveshtehat khosham umad,qalame khubi dari
movafaq bashi ;)

 
At 11:51 AM , Blogger Unknown said...

Man Khassste am :( Shayad Begamm Daghonam o Lehammm ... Va Doroogh Nisss ... Va Man Dar Sennne 20 Salegiii Inamm ... Az Khodam Ham Aghabbbam ...
Aya In Bon Baste Ke Adamm Hess Kone Az 4 Mahe Ghabbleshh Hichi Ro Be Khaterr Nemiyaree ... Va Hanooz To Hamoon 4 Mahee Ghablle ... Va In Gozar o Nemiifahhme ...
Omidvaram Khob Beshiim :( Ham To Ham Man ...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home