Thursday, April 12, 2007

چیزی که عاشقشی نابودت می کنه

rlu1
بچه های مولتی خرفت ترین و مزخرف ترین موجوداتی هستن که تو عمرم دیدم
اونا حاضرن یک ساعت در مورد کون یه دختر حرف بزنن اما بحث سیاسی نکنن
2
وقتی به حس آزادی فک می کنم
چیزای ساده ای به ذهنم می رسه
آزاد بودن
برابر بودن
و زیر سلطه نبودن
باعث میشه که تو بدرخشی
3
دیروز فیلم " وقتی سلطان بودیم" در مورد محمد علی کلی
رو پخش می کرد . منم جذبش شده بودم . مرد نمکی بوده
4
سه تا چیزو تو پسرااصلا دوس ندارم
انگشتر بندازن
ناخن بلند بزارن
مخدر بکشن
یه چیزو تو پسرا خیلی دوست دارم
اینکه سلایقش شبیه خودم باشه
5
چیزی که عاشقشی نابودش می کنی
چیزی که عاشقشی نابودت می کنه
این جمله رو کی گفته ؟
6
نمی دونم چرا ؟ ولی هر جا دو تا دختر و پسر و
با هم می بینم که احیانا یه خورده در حال عشق ورزی باشن
بهشون خیره میشم . خوشم میاد
رویت العیش نصف العیش
7
عشق نیرویی داره که میتونه آدمو باقالی کنه
فقط کار کردنه که کمکت می کنه نجات پیدا کنی
8
کوچیک که بودم یه عروسک زپرتی داشتم
که از نافش بش غذا می دادم
بابا یه چیزی حالیم بوده
9
من از زمانی که با دایناسور ها آشنا شدم
فهمیدم که خدا نیست
10
سه چیز منو میترسونه
جنگ
فقر
مذهب

2 Comments:

At 11:24 AM , Anonymous Anonymous said...

نه خدا وکیلی دختراشم پاش بیفته در مورد کون خودشون بحث می کنن

 
At 8:22 PM , Anonymous Anonymous said...

اگر اينجا سناريوي يك فيلم بود. بخاطر استفاده از كلمات (فقط بهمين دليل) اونوقت اين وبلاگ زير 17 سال ممنوع ميشد. بهرحال. ما كه دو ساله مجازيم.
---
يبار يادمه گفتم: 50% پسرها اونقدر احمق هستن كه ارزش هيچ چيز ندارن. اين بچه هاي مولتي تو همون گروهن.
---
از انگشتر خوشم نمياد.ناخن رو فقط يك دونه. ولي ببينم. مخدر مشمول سيگار هم ميشه؟ از وينستون قرمز نميشه گذشت. اصلا.
---
نه. من هروقت دوتا دختر پسر در اين پزيشن ميبينم اصلا برام نيست كه كي ميخواد چي بگه. در ملا عام ميگم: هووووووووو.
---
جنگ. فقط. مذهب. 3 اسلحه قدرمتند. و نابودگرترينشون در صورت استفاده مناسب تسليحاتي مذهبه.
---
و در آخر اينكه. تعداد كامنت اصلا نشون نميده كه چقدر آدم ها رو دوست دارن. فقط نشون ميده كه من 10 تا از كامنتام از 2 نفرن.

دوست داشتن آدمها بيشتر از روي آمار وبلاگ مشخص ميشه (يه زماني ميگفتم) بازم ديدم اشباهه. فقط ميتوني حدس بزني.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home