Sunday, April 15, 2007

سرگرمی های کوچک

1
دیروز غروب از کلاس برگشتنی انگار
become so numb
از این گروهه لینکین پارک بودم
چنان غم عظیمی تو قلبم و تمام مکنوناتش بود
این بچه های مولتی منو افسرده می کنن
2
I've become so numb I can't feel you there
Become so tired so much more aware
I'm becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you
3
دیروز غروب برگشتنی از کلاس تصادفا راهم با شین یکی شد
می دونی اولین حرفی که بم زد چی بود ؟
فرمودن چرا این قد تو کلاس ساکتین
می دونید
حالم از این پسر و از سلیقه ی خودم به هم می خوره
4
آناستازیا داره جیغ می زنه
hold on hold on
مامان تو آشپزخونه نمی تونه تحملش کنه
5
i never saw a wild thing sorry for it self
a small bird will drop frozen dead
from a bought without ever having felt sorry
for it self
6
چه موهبتیه که موقع خواب یکی نوازشت کنه
بازوها. موها و خصوصا پیشونی
باید آرووم باشی و آخرین ذره ی هر تماسو بچشی
7
خیلی عجیبه
میشه با یه اسپری و یه قطعه موسیقی
یه روزو بازسازی کرد
8
اخراجیا رو دیدم . البته نه تو سینما . اصلا خوش ندارم به یکی بگم اون قد
خرفت شدم که می خوام برم سینما یه فیلم از این ده نمکی چماق دار ببینم
راستش .فقط متاسفم . واسه همه بازیگرای نازنینی که تو این فیلم واسم دیگه
بی ارزش شدن . البته ارژنگ و همیشه خیلی دوس داشتم . تیکه های با مزه ای هم تو این فیلم اومد
ولی خلاصش فیلمش آشغالی بود و مفت نمی ارزید.هنوزم می گم ده نمکی اشغال برو گم شو
9
و عشق در می زند
اما توهمی بیش نیست
بیشک سوپور محله است که ماهیانه اش را می خواهد
10
من تنهام
و کوچکترین سرگرمیم این است
که ستاره ها را
با سر انگشتان از اشک نمناکم
خاموش کنم

3 Comments:

At 10:17 AM , Anonymous Anonymous said...

حوس نامب به سرم انداختي. تقصير تو اگر همسايه ها شاكي شدن.
---
ميدوني هميشه يكي از ترسهام كه باعث شده ظرف كسي نرم چي بوده؟ اينكه بفهمم كه اون طرف فوق العاده نيست. چيزي كم داره. از دور خيلي چيزها خوشتر هستن.
---
نوازش و آغوش فوق العاده ترين راه هاي زندگي كردنن.
---
اه اه اه. مردك ريشوي احمق بيشعور. (ده نمكي رو ميگم) وقتي تبليغ فيلم رو ديدم گفتم: اين بازيگرا چرا رفتن تو اين فيلم بازي كردن آخه؟

 
At 10:49 PM , Blogger Alborz said...

چه باحال بودن اون نوشته های پست قبليه! خصوصاً اون عروسکه روده برم کرد!
راستی چرا فکر ميکنی صحبت در مورد کون يه دختر نشونه خرفتيه و صحبت سياسی نه؟ به نظر من جفتشون نشونه خرفتيه. ولی حد اقل اوّليه واسه پسرا لذّتبخشه!

 
At 6:39 AM , Anonymous Anonymous said...

این قضیه این یارو ده نمکی که گفتی در حقیقت حرف دل خیلی ها هست
---------------
آخه چه کاریه،می دونی چه قدر طول می کشه منظورم خاموش کردن تک تک ستاره هاست ،من هر شب یه شلنگ بر میدارم قشنگ می پاشم همشون که خاموش شد می خوابم و فردا صبح دنبال کبریت می گردم

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home