Wednesday, February 22, 2006

باخ

چيزيم نيست. من فقط کمي غمگينم و نمي دونم چرا همه ي آهنگاي دوست داشتني باخ رو بايد تو راديو پيام اونم تو تاکسي اونم وقتي که دارم ميرم بشنوم . وقتي داري برمي گردي اگه همچين بلايي سرت بياد مي توني بري خونه و خودتو پرت کني رو تختت لبتو بچسبوني به بالشت يا هوا رو ببوسي.اين جا سرزمين خفقان و نفرته اين جا جايي نيست که لايق هيچ انساني باشه .اين جا يا آسيب ميزني يا آسيب مي بيني .دارم فکر مي کنم من که از تمام ايران يه اتاق دوازده متري بيشتر ندارم چرا بايد وطن پرست باشم دخترکم. دلم داره آتيش ميگيره.ديدن مچ هاي تو کافي بود که براي هميشه از خون متنفر باشم.من متاسفم . من به جاي همه متاسفم. من متاسفم

3 Comments:

At 6:06 PM , Anonymous Anonymous said...

salam/jomelatet kheili gashange vali ye ahmagi khasi to neveshtehat hast/omidvaran taklife khodeto ba khodet roshan koni/montazeret mimpnam/bye
(behzad)

 
At 7:07 PM , Blogger سینا عابد - Sina Abed said...

نمی دونم هنوز خوابم و تمام ناخونامو جویدم و بلاگتو خوندم یا بیدارم و بقیهء مخلفات
که در هر دو صورتش اینائب که آفریدی علتش.
ببین اولا تا اطلاع ثانوی تسلیم
در هر صورت من بهای خوندن اینهاتو پرداختم قدیس بودن اصلا راحت نیست
موضوع ذهنه
اون یه فاحشه است
احتمالا تو بهتر از من می شناسیش
شایدم هنوز خو دت ندونی
اما در هر صورت چیزی نمی تونه جلو نبوغتو بگیره
تو ذاتا کارته که این باشی
و من تسلیمم
و میخوام بدونی تو دقیقا اولین آدمی.

 
At 7:14 PM , Blogger سینا عابد - Sina Abed said...

rasti in emaile mane

old_private@yahoo.co.uk

va man be shedat kheili shadidtar az har vaghti va avalin bar bad az tamame ghorooram azat mikham ke baham tamas begiri
va ino ba tamame kheirkhahie ke too donya soragh daram tamana mikonam
chon to layeghi

inam weblogaman: ( shayadam betooni bikhialeshon shi)
http://oldprivate.persianblog.com
http://oldprivate.blogspot.com

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home