Saturday, March 18, 2006

گرگ بازی

دیروز ژپتو خودشو رو زمین پخشو پلا کرده که حوصله ام سر رفته
نیوشا هم اعصابش خورد شده و بش گفته چی کار کنم ؟
برم رو میز برات برقصم؟
اتفاقا قضیه به خوبی و خوشی تموم شده .
یه کم رقصیدنو طفلک ژپتو هم خوشش اومده
رقص و کشتی در مورد پسر بچه ها معجزه می کنه
دختر بچه ها زیاد از بلندی و کول شدنو و تاب خوردن خوششون نمیاد
عوضش پسر بچه ها
به انواع شیوه های تاب خوردن و کشتی و لگد زدن واردن
و هر چی بزنیشون زمین با حرص و وله بیشتری حمله می کنن
درست مث یه حیوون درنده
پسر بچه های زیادی رو دیدم
که خودشون رو با حیوانات درنده و احیانا بازیگوش همانند سازی می کنند
مثلا همین طور که می گه من یه بچه گرگ کوچولوام
به طرف من حمله می کنه
و می گه تو مامانم باش و با من بازی کن
و مجبورم می کنه مث یه ماده گرگ گوشت گردنشو گاز بگیرم
و بازی بازی نوازشش کنم
من هنوز به این رازو رمز های بچه ها پی نبرده ام
بچه ای که به صداقت می تونم بگم تا به حال حتی تو تلویزیون هم یک گرگ رو ندیده
چه برسه به بازی یک ماده گرگ با بچه اش
نمی دونم چرا مامان ها سعی دارن به دختر بچه هاشون رقص قاعده مندو یاد بدن
مثلا می گن : حالا بچرخ . حالا قمبل بنداز . حالا شونه بلرزون
بذار بچه چار تا رختخواب بذاره رو هم باش کشتی بگیر
بذار دخترت یه کم حال بیاد
بذار بره تو کوچه با دو تا پسر بدو بدو کنه
باش گرگ بازی کن
این قدر طلا و گوشواره بش وصل نکن تا باورش نشه وسیله ی خوشگل شدنه
این قدر باربی نده دستش که فردا وقتی بزرگ شد مسواکو بکنه تو حلقش هر چی خورده بالا بیاره

1 Comments:

At 12:43 PM , Anonymous Anonymous said...

زيبا بهش پرداختي ....آموزش مرحله خيلي مهميه!!!بدبختانه به دخترا اسباب بازي ظرف و بشقاب آشپزي مي دن و عروسك مي دن و به پسرا ماشين و تفنگ مي دن.اينها خوب آموزشي كه در بچگي بهشون مي دن و نتيجه اش در بزرگشالي ميشه هميني كه مي بينيم پسر از نشانه رفتن با تفنگ براي كشتن و زور گفتن خوشش مي آد و دختر براي خانه داري و بچه داري و ضعيف بودن آمده شده است....شاد باشي

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home