Wednesday, July 12, 2006


دیروز و امروز روی هم به سی تا بلاگ سر زدم
تا اومدم چند تا پست رو بخونم و دستم بیاد اوضاع
نوشتنش از چه قراره و یه کامنت تبادل لینک بذارم
نیمه ظهر شده بود
جدا خنده داره همش به خاطر یه مشت کامنت
یه روز به خودت میای و می بینی هی یه چیزی عوض شده
حالا همین که می خوای به بعضی چیزا نزدیک بشی
مث دافعه ی لطیف مغناطیسی پست می زنن
نمومنش خاطراته
بعضی ادما
مث من
یه روزایی هر کاری می کردن
نمی تونستن از شر بعضی خاطرات راحت بشن
این مشکلیه که خیلی از آدما دارن
گاهی خاطره دوستی خودشونم به قضیه کمک می کنه
جالبه
هیچ وقت مغزم این قد خالی نبوده
درست مث هاردی که میشه تازه پرش کرد
فقط کمی پس زمینه داره مث زمینی که سرامیک شده باشه
یه سرامیک تمیز آبی رنگ
مث همونی که واسه اتاقم می خوام

4 Comments:

At 5:55 PM , Anonymous Anonymous said...

سلام... مرسی از لطفت...از طرز نوشتنت خوشم اومد...خیلی صمیمی بود...لینکت رو هم میذارم پیش دوستام عزیزم...موفق باشی

 
At 5:20 PM , Anonymous Anonymous said...

159
خیلی چیزهای بیارزش توی دنیا هست . حتی وبلاگ هرمس . و شاید هم عکسی که برای پست دریچه قرار دادی.
ولی مطالب وبلاگ وقتی با ارزش می شن که حرفی توش زده بشه حرفی که فقط و فقط تو

باشی که گفته باشه نه کس دیگه
و شاید حرفهای تو هم با ارزش ترین حرفهات باشه
تا بزودی خداحافظ

 
At 4:24 PM , Anonymous Anonymous said...

جالبه کل این صفحه رو خوندم . خوش باشید

 
At 10:18 PM , Anonymous Anonymous said...

سلام دوست خوبم
بلاگ بسیار زیبایی دارید و من از خوندن مطالبت لذت بردم مخصوصآ اون پست دی جی ای که نوشته بودی . من که چندشم میشه هر بار این طفل معصوم رو میبینم .

تشکر میکنم که به منم سر زدید . در مورد تبادل لینک هم باید بگم باعث افتخار بنده اس . من با اجازه تون شما رو لینک میکنم و بسیار خوشحال هم میشم اگه شما هم بنده رو قابل بدونید .

ضمنآ خوشحال میشم هر گاه اپ کردید خبرم کنید .

در پناه دادار پایدار انشالله

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home