Sunday, January 28, 2007

کس خلانه

به مامان می گم تو خیابون مث کس خلا لبخند می زنم
مامان به دکتر می گه
دکتر می گه چیزیش نیس استیله صورتش کس خلانس
حالم از خانم کاف دیروز به هم خورد چون به استاد گفت میمون
آقای میم بدجور بدش اومد
رو کرد به من دهنشو خم کرد و سرشو تکون داد منم گفتم ولش کن بچس
خانم مهر سه بار بم گفت این هفته با شوهرش میره کلار دشت و چقدر کلاردشت هواش خوبه و از این حرفا
آخرشم موقع خدافظی ازش پرسیدم راستی تو مسافرت نمی ری این هفته؟
یه جوری نگام کرد انگار کس خل دیده
گفت دختر تو انگار خیلی فکرت مشغوله . گفتم نه بابا من اصن فک نمی کنم
گفت ماله همونه تازه انقد بام رفیق شده ماچمم می کنه . همچین اون دو تا لپشو میاره جولو که آدم هوس می کنه
گازشون بگیره منم نامردی نکردم دو تا ماچ کردم که صدا داشت
خوشش اومد خندید . قرمز شد . خدافظی کردم . گفت برسونمت گفتم نه مرسی اون قد ساکتم حوصلت تو ماشین سر میره
با خانم آد هم یه جورایی رفیق شدم . بعضی وقتا خدا خدا می کنم خانم ث دیر بیاد تا اون بیاد بغل دستم بشینه
آخه ارمنیه . وقتی ارمنی حرف می زنه انگار داره شعر می خونه یا لالایی می گه مث روسیه
سی و دو سالشه زیاد حرف نمی زنه اما باز بیشتر از من . خوشگله و زنگای تفریح همیشه کار می کنه
دیروز بدجوری تو کفش بودم چند تا جا کمکش کردم خوشش اومد خودمم خوشم اومد
استاد می رفت بالای سر بچه ها کاراشونو می دید
یکی دو نفر انیمیشن داشتن
من که داشتم با دمم گردو می شکوندم چون هم سایتم آماده بود
هم کلی انیمیشن داشتم هم چند تا کارت ویزیت زده بودم
از خودم خوشم اومد
تازه آخر انیمیشن هام هم کارگردان داشت . ای ول
آقای شین برای چندمین جلسس که نمیاد
یه جورایی خوشم میاد ازش
و یه جورایی ازش متنفرم
کس خلم به خدا
برگشتن تو گوشم کرنبریسس می خونه
بهترین آهنگاشو گلچین کردم
من از اون آدمام که بین کر بودن و کور بور ، کور بودنو انتخاب می کنم
تف به این ذات محافظه کار من
همیشه دچار این توهمم که صدای ام پی تریم بلنده
پس یا دارم کمش می کنم یا دارم زیادش می کنم
و هیچی حالیم نمیشه
دلم می خواد یه غول بزرگ بشم
با یه دهن بزرگ
بعد یه عالمه پیتزا بخورم
بعد استفراغمو بریزم رو این هیات های عزا داری
آه چه کیفی می ده
آه من خیلی خلم

5 Comments:

At 6:58 PM , Anonymous Anonymous said...

سلام ناشا

 
At 9:48 PM , Anonymous Anonymous said...

SALAMMMMMMMMMMM
NASHA JO0O00O0O0O0ON
CHTORII?
Tanha nabinametaaaaa
chera engadrto bi hosle shodii baba

 
At 9:52 PM , Anonymous Anonymous said...

ghashange! arzeshe khoondan dare!
have good dream,s
take care!

 
At 1:03 AM , Anonymous Anonymous said...

بعضي موقع ها خوبه آدم به چيزي اعتقاد نداشته باشه ولي به اعتقاد ديگران احترام بزاره

 
At 4:25 AM , Blogger Alborz said...

ای ول بابا! چه خبره؟! زرنگ شدی چند تا چند تا پست ميترکونی حاجی! حالا تو اگه ميخوای برين تو فولکلور نوحه خوندنشون، ولی من خداوکيلی حال کردم.
اين کس خل بودن هم عالمی داره ها جدّاً.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home