Monday, January 22, 2007

طبیعت چندین هزار بار موجبات اشتباه ما را فراهم می کند
و نوزادان گوگوری با اولین نقاشی
با اولین لبخند
با اولین تماس نوک پستان
با اولین کلام
یا اولین قدم
با مخ زمین می خورند
تا بیست سال بعد هر دو ماه یک بار بنشینند رو به روی یک دکتر آرام
که فقط بگویند من این ماه بچه ی خوبی بودم و دردسر درست نکردم

2 Comments:

At 10:52 PM , Anonymous Anonymous said...

پرستش کالی ( اسطوره شناسی هند)
کالی الهه مادر هند است.هندیها او را در مقام قدرت عظیم آفرینش پرستش می کنند.کالی خدای شش دست بر همه حکم میراند.جریان پر قدرتی است که نمایندگی قطب ماده و مونث را بر عهده دارد. و اصل مونث این سرزمین به شمار می رود.ا. همسر شیوااست. و اما کالی مظهر انهدام است، الهه ای که ویران میکند، اما آن را با باروری حیات دوباره جایگزین می کند . به عبارت دیگر ، او آلهه قوای جنسی است. نام دیگر او ماهامای “Mahamai”
به معنای مادر کبیر می باشد.
مسیحی ها او را به نام مادر باکره “ Virgin Mother” می شناسند، لکن بدون شش بازو ویو نانی ها او را سزس “Ceres” می خواندند. تمام ادیان یک الهه مادر دارند که اصل مونپ کیهان است.
کالی متضاد مذکر یا اصل مثبت می باشد. اصل مونث در طبیعت خود ویرانگر است
شیوا را در سمت آفرینش دنیا و کالی را در سمت انهدام آن می شناسند. او مظهر رحم کبیر کیهان است؛
ساکتاها که پرستش کنندگان کالی هستند، در این دوران از چنان اهمیتی برخوردار شدند که در بین آنها دو جناح راست و چپ، خصوصا در بنگال شکل گرفت.جناح چپ ، ساکتاها بودند که فرقه آشوبگری را در هند به وجود آوردند؛ این فرقه خون بود ، خون آشامی که حضورش مردم را تحت تاپیر تاگیسم ، فرقه جنسی و اهرمین کشتار و ادمکشی قرار می داد.
جناح دست راست ساکتاها ، پرستش کنندگان زن ، مادر می باشند. انها مراسم نیایشی به جا می آورند که طی آن به پرستش آلت تناسلی مونث می پردازند. آنها معتقدند این ، کمال تقدس است، چون رحم زن به عنوان مظهر اصل آ
فرینش در طبیعت تلقی می شود.به تصویر او و همینطور شوهرش ویشنو بنگر.
http://en.wikipedia.org/wiki/kali
http://en.wikipedia.org/wiki/Shiva
کالی معمولا سمبلی به نام لینکا “linga” ، به معنی ذکر ، یا آلت تناسلی مذکر بر سر دارد که مظهری است که شیوا در آن جلوه می کند. کالی این سمبل را به عنوان آرایش و زینت بر سر دارد.
مردم خاور دور او را شایسته احترامی آنچنان والا می پندارندکه او هیچ احترامی برای همسر مقدسش شیوا قائل نمی باشد.
در جهان خاکی ، یک صورت از کالی و یک صورت از شیوا خدائی دوچهره را می سازد، خدای مذکر و خدای مونث. از طرفی چهره شا را می یابی ؛ خدای مذکر، با مظهرش ، لینکا ، که آلت مردانگی است؛ چهره دیگر متعلق به کالی است؛ وجه مونث ، همراه با کونی “koni” ، آلت تناسلی زن.
هر دو نماینده دو فرقه مستقل می باشند ؛ذکر ، انرژی مذکر و مهبل ، انرژی مونث است.
بشر کالی را در شکل های بسیاری پرستش می کند و در گستره همه ادیان دیده می شود. به عبارت دیگر این پرستش اصل مونث است. بشر بیش از هر چیز در این دنیا ، اشتیاق به ویران کردن و دوباره سازی دارد. این خاصیت در زنها بسیار بارز است.همین خطاست که او را همواره در حال تاختن قرار می دهد.تا بیشتر چیزهائی که بر سر راهش قرار می گیرد ویران کند و از طریق اصل مونث است که به روشهای آفرینش و ویرانگری عشق می ورزد.
قاعده شدن زن بانیروی طبیعتهماهنگ است و به خاطر این ظلم طبیعت استکه کالی به خودی خود مجبور است خون قربانی انسانی و حیوانی را طلب کند.این جهت جبران کردن آن خونی است که او ماهانه از دست می دهد.
کالی نومیدانه در مقابل طبیعت میجنگد و چون پیروز نمیشود ، با این روش انتقام میگیرد که از همه زنان اطاعت می طلبد تا در جستجوی برابری با مرد باشند. او همچنان در راه کسب قدرت و مقام بیش از پیش می تازد.



دوست عزیز تا کی انسانها در چنگال کالی خواهند بود و به قتل و خونریزی و زیاده خواهی خواهند پرداخت
آنچه واقعیت دارد وجود چنین موجود کریهی است
اما در واقع او خدا نیست . شیوا نیز خدا نیست. قصد آن ندارم که او را به تو معرفی کنم چون خود نیز نشناخته امش . تنها میدانم که تنها با عشق می توان به او رسید و تنها راه نجات هرانسانی عشق است . تنها عاملی که میتواند صلح را برقرار کند عشق است.

یک دوست

 
At 11:53 PM , Anonymous Anonymous said...

salam

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home