Wednesday, February 07, 2007

30 seconds to mars


این عکس باند تری سکندس تو مارس هست . که این چند روز باش کیف می کنم
ولی مامان همش می گه کمش کن اونی که شال دور گردنشه خوانندس این جا صورتش لاغره
تو کلیپه جدیدشون کمی گوشت اوورده زیبا شده کلا صورتش مث ماره
ولی گروه خوشتیپین
دیروز سر کلاس آقای میم کمی جدی بود
خانم ثاد سر به سرش می ذاشت . کلا سر به سر هر موجود مذکری می ذاره
آقای دال بش می گفت میم تو عاشقی
بش گفتم نه اشتبا می کنی اونایی که عاشقن مث من نیششون بازه
میم میگه ای لو داد ناشا عاشقه
برگشتم نگاش کردم گفتم نه میم کسی زیاد این شانسو نداره که عاشقه من بشه
فک کنم نفهمید چی گفتم چون برگشت گفت خودت باید بخوای
خودمم سوتی دادم چون بدون این که کسی عاشق من باشه من می تونم عاشق باشم
باید برای جلسه بعد یه پوستر وکتور با موضوع مولتی مدیا بزنیم
چار تا پوستر زدم بد نشده
خوشم میاد وقتی آدمو محدود می کنن
مثلا موضوع می دن
می گن حالا بدو دنبالش
آدم می دونه شب که سرشو می ذاره رو بالش در مورد چی خواب ببینه
و صب که پا می شه در مورد چی ایده بگیره
و هر چیزی اونه به چه موضوعی معطوف کنه
این چند روزم مولتی مدیا برام این طوری شده بود

2 Comments:

At 12:33 PM , Blogger Alborz said...

اوّل اينکه تو ديوانه اي. رسماً.
دوّم اينکه يه بازی اي راه افتاده، بيا بازی کن. يه خورده تخيل ميخواد فقط.

 
At 10:28 AM , Anonymous Thirty Seconds To Mars Persian Fans said...

اینم سایت طرفدارای ایرانی گروه هست
Thirty Seconds To Mars Persian Fans
www.thirtysecondstomars.ir

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home