Thursday, February 01, 2007

دلم می خواد یه بار یه جوک بگم

به معتاده گفتند با 45 و 46 و 47 و 48 جمله بساز. گفت : چلا پنجه مي کشي؟ چلا شيشه مي شکني؟ چلا هف نمي زني ؟ چلا هشتي ناراحت؟
بابا من اصن استعداد جک تعریف کردن ندارم چون وسطش خودم همش می خندم یا لکنت می گیرم
یه شیوه ی خوب جک تعریف کردن جدی تعریف کردنشه
بیخیال ،جدی بدون لبخند تا طرف بپوکه
وای به دلم مونده یه بار من بجکم یه طرفی بپوکه
به دلم مونده یه بار من بجکم یکی بپوکه بدوهه دنبالم
به دلم مونده یه بار من بجکم یه طرف بپوکه بدوهه دنباله من ، من فرار کنم تو حموم
به دلم مونده یه بار من بجکم یه طرف بپوکه بدوهه دنبال من ، من فرار کنم تو حموم ، اون بیاد دنبال من
به دلم مونده یه بار من بجکم یه طرف بپوکه بدوهه دنبال من ، من فرار کنم تو حموم ، اون بیاد دنبال من تو حموم بعد من برم زیر دوش
به دلم مونده یه بار من بجکم یه طرف بپوکه بدوهه دنبال من ، من فرار کنم تو حموم ، اون بیاد دنبال من تو حموم بعد من برم زیر دوش اون بیاد زیر دوش
به دلم مونده یه بار من بجکم یه طرف بپوکه بدوهه دنباله من ، من فرار کنم تو حموم ،اون بیاد دنبال من تو حموم بعد من برم برم زیردوش،اون بیا زیر دوش بعد یه ماچ حسابی بگیریم
دلم می خواد یه بار یه جک بگم

5 Comments:

At 12:02 PM , Blogger Alborz said...

حاجی حالا اگه جوکم نگفتی، نگفيتا! ما حاضريم زحمت بقيه سناريو رو بکشيم. خلاصه نبينيم دست تنها بمونی تو آرزوهات!

 
At 12:53 PM , Blogger nasha said...

قربونت باس زحمت میشه

 
At 9:50 PM , Anonymous Anonymous said...

salammmmmmm
khoubi?
khili bahal bood jokatt
yesar bezan behem baba
delam tang shode barataaaa

 
At 11:42 PM , Anonymous Anonymous said...

yaaaaaaaaaahhhhhhhh yahhhhhh yahhhhhhh

koli bahal bood. na omid nabash

 
At 9:25 AM , Anonymous Anonymous said...

باحال بود. مشكل تعريف كردن جك توسط من اينه كه من خلاصه ميگم. صدام هم معمولا تغيير ميكنه

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home