Tuesday, April 17, 2007

دارم از کلاس برمی گردم1
چنان افسرده ام که فک می کنم چه فکر خوبیه تا صب رقصیدن
چنان افسرده ام که فک می کنم چه فکر خوبیه تا صب بدمستی و به هیچی فک نکردن
انگار تو مغزم آهنگ لاو استوری مرتب از نو تکرار میشه
2
یه کیلیپ تازه از لینکین پارک دیدم
به اسم "آنچه من کرده ام " .از این کلیپاس که پره از ویدیوهای پشت هم
درست مث کلیپ سیاوش قمیشی و کلیپ آخریه نیکل بک
کلا هر سه تای اینا رو دوس دارم
3
از عجایبه که خانوم ثاد تو هر سایتی که با ایلوستریتور می سازه
یه لینک سکس میسازه.منو خانم مهر هم یواشکی بش می خندیم
خداییش خنده دارم هس. کسی واسه سایت نمایش لینک سکس نمی ذاره
بچه می خواد بگه من خیلی مدرنم ولی راه رفتنشو یادش رفته
جدیدا مدرن بودنو با ناهنجاری نشون می دن
4
یه بابایی زده تو دانشگاه پلی تکنیک ویریجینیا
22 نفرو کشته
تو دنیای سرمایه داری بدتر از ایناش اتفاق میفته
سرمایه داری یعنی نابودی بشر
5
امروز از اون روزا بود که می خواستم زورکی یکی رو دوس داشته باشم
مهم نیس . رویاهای آدم تمومی ناپذیرن . گاهی وقتا زندگی تو رویای زیادی مث
اینه که تو یه تشت ژله تقلا می کنی . لذت بخشه . اما حاصلی نداره

3 Comments:

At 7:44 AM , Anonymous Anonymous said...

من از بد مستي خوشم نمياد. چون دوست دارم حتي اگر درد و زخمي هست درست احساسش كنم.
---
اون كليپ كه خداس
---
راه ها رو يادمون ميره. دنياي جديد راه اشتباه داره بهمون نشون ميده.

دوست داشتن كلا مفهمو خوبيه ولي نه به زوركي.

 
At 1:47 PM , Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 4:02 PM , Blogger Unknown said...

marxist shodi?!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home