Wednesday, April 18, 2007

یه چیزی واسه زیبا کردن

1
جدیدا هر پسری دو روز بام محشور میشه
روز سوم زده به چاک. شاید یه چیزی می خواد که من ندارم
یا یه چیزی می خواد که من زیر بارش نمی رم
هنوزم عقیده دارم اونا موجودات زیبای نفرت انگیزی هستند
گاهی اون قد پر توقعن که از ادامه رابطه مایوست می کنن
2
یه روز خوب روزیه که بدون انتظار شروع بشه
انتظار واسه اس ام اس
واسه تماس
واسه ای میل
واسه برگشتنت
برگشتنت
3
به بابا می گم
این خانوم کاف هر دو دقه یه بار زنگ گوشیشو عوض میکنه
بابا می گه
یعنی بیش فعاله؟
می گم
نه . یعنی خله
4
یه جایی می خونم
نوشتن درس مث یه دسه گله
یه چیزیه واسه زیبا کردن
5
من خسته ام
و فقط به یک چیز نیاز دارم
:
مشت و مال
6
یک نفر می آید
و پپسی کولا را تقسیم می کند
(فروغ)
7
بهترین هدیه ای که میشه بم داد کتاب شاهزاده ی دورگه ی
هری پاتره که دیگه هر کسی از
راه نرسه یه گوششو تعریف کنه برینه به کتاب
8
خدایا مصبتو شکر
درس جایی که می تونی گوزاز آدم بدی بیرون و آبرومابرو رو ببری
یه آروغ نامریی می دی بیرون
9
درس مث اینکه چیزی ریختی تو این رگات
یا دچار توهمی
وقتی به پسرا نزدیک میشی هر چی زدی تو رگ می پره
پسر مورد علاقت از درجه شاهزاده به نوکر تنزل می کنه وقتی یکی دو بار باش می پری
چه برسه بخوای باش بری تو رختخواب
10
چرا به افسردگی می گن سگ سیاه

7 Comments:

At 7:13 AM , Anonymous Anonymous said...

ميدوني. پسرا بعضي وقتا چيزايي ميخوان كه من حالم به هم ميخوره وقتي ميشنوم يا ميفهمم. زياد ناراحت نشو.
---
حالا بعدا يه چيزي در مورد همين يه روز خوب مينويسم.
---
من ديشب داشتم از پا درد ميمردم. از كمر درد. از كتف درد. به عمرم مجبور نبودم اينقدر راه برم. پس كجان اين اتوبوسها؟
---
مييكي از دوستان اعصاب من رو با اين كتاب خورد كرده بود. كتاب رو بهش دادم ولي هي آخرش رو ميپرسيد. من هم بهش نگفتم. بعدش كه به آخرش رسيد گفت: خدا عمرت بده. يعني چي هي گوشه كنار كتاب رو لو بدي.

 
At 4:07 PM , Blogger Unknown said...

hame eshtebah mikonano to dorost migi?!!
dar javabe dooste gerami,in modele shomarehee neveshtan kheili vaghte jaye dgehee shode ye sabk.

 
At 2:56 AM , Blogger Alborz said...

ببين ناشا تو رو نميدونم، ولی وقتی واسه من از هر ده تا آفلاين، شيش تاش لينک هايی در مورد زندونيای سياسی و فعالين حقوق زن و اينا مياد، من احساس ميکنم که اونايی که اين لينک ها رو ميفرستن به نظرشون رسيده که اين خبرا واسه من مهمّه! اين "به تخمم" ها رو نوشتم که بفهمن اشتباه ميکنن.
وگرنه انقدرا هم خود شيفته نيستم که خيال کنم جنبش روشنفکری ايران (روشنفکر!؟ ايران؟! نمنه!؟) توجّهات من سرباز کون سياهو ميخواد!

 
At 11:22 AM , Anonymous Anonymous said...

ببين كجا از روي يه نفر رد شدي كه الآن داره يه نفر از روت رد ميشه. چون من هميشه وقتي از روي كسي رد ميشم يه نفر پشت بندش از روم رد ميشه.

 
At 11:24 AM , Anonymous Anonymous said...

تازه فكر كنم يارو يكمي جوگير شده كه همچين چيزي نوشته وگر نه من در متنت همچين چيزي برداشت نميكنم.

 
At 7:17 PM , Anonymous Anonymous said...

ba hamash shadidsn movafegham....

 
At 4:53 PM , Blogger Unknown said...

moshkel injast ke ma fek mikonim mifahmim!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home