Monday, July 17, 2006



تو برفا
سگت از بازی با تو خسته بشه و راه بیفته به سمت خونه
منتظر چیزی نباشی
بیای خونه
سی دی دمده ی التون جانو بذاری تو دستگاه
لم بدی تو کاناپه و صداش کنی : ادوارد بیا بغلم
ادوارد سنگین و خمار و کمی خیس فقط پوزشو
بذاره روی رونت تا کلشو ناز کنی و تو با پاهات ضرب بگیری و
کله ی ادوارد بالا و پایین بره

قشنگه اما اشکال داره
این که محاله
حداقل برای من
زندگیم تا خرخره باید از سگ و برف پر می شد
زندگی تو رویای محال ناراحت کننده ؟؟ نه گاهی اوقات زجر آوره
زندگی تو رویای محال مث نفس کشیدن زیر کپسول اکسیژنه
مث زاییدن با ده تا آمپول فشاره
زجر آوره
نمی دونم این جنگ چی داری که به محض آغاز شدنش
من بیش از پیش احساس می کنم یه احمقم
همیشه جنگ ها شروع میشه بدون این که ما این وسط کاره ای باشیم
من با دیدن فیافیه سران جنگ پاک حس یه احمق بهم هجوم میاره
حتی وقتی می نویسم نمی تونم بیشتر از این بنویسم که من حق دارم در صلح جهانی زندگی کنم
من داد می زنم صلح و اون ها انگار با کوشش هر چه بیشترشون در جنگ منو به مسخره می گیرن
اینجاست که حس می کنم یه احمقم یه بازیچه ام . اونها چیز لطیفی رو نمی شناسن
اونا دارن با اسلحه هاشون
با راکت هاشون
با دست و پا و سر بریدناشون منو مسخره می کنن
رویا های من محاله
رویای یه زندگی آزاد واسه من محاله


8 Comments:

At 3:14 PM , Anonymous Anonymous said...

hey baby i will never forget your texts
and i always visit your weblog

 
At 7:46 PM , Anonymous Anonymous said...

salam , gofte body tabadole link konim manam linketo gozashtam

 
At 7:54 PM , Anonymous Anonymous said...

rasti ye chi yadam raft begam ke hamishe bayad jang bashe chon manafe bazia be khatar miofte age nabashe selahashon ro dasteshon bad mikone bayad jang bashe chon mardom hich vagt to aramesh nabashan hamishe esteres ta hamina ke jango ra endakhtan az in tarig be manafashon beresan va akharam vagty dige jang be nafeshon nabod be onvane monjeeye solh zaher beshan va mardom ro nejat bedan.
hey pesar in comment khodesh ye post shod

 
At 9:43 AM , Anonymous Anonymous said...

سلام دوست خوبم
بلاگ بسیار زیبایی دارید و من از خوندن مطالبت لذت بردم مخصوصآ اون پست دی جی ای که نوشته بودی . من که چندشم میشه هر بار این طفل معصوم رو میبینم .

تشکر میکنم که به منم سر زدید . در مورد تبادل لینک هم باید بگم باعث افتخار بنده اس . من با اجازه تون شما رو لینک میکنم و بسیار خوشحال هم میشم اگه شما هم بنده رو قابل بدونید .

ضمنآ خوشحال میشم هر گاه اپ کردید خبرم کنید .

در پناه دادار پایدار انشالله

 
At 11:55 AM , Anonymous Anonymous said...

سلام موافقم.در ضمن اپدیتم

 
At 11:59 AM , Anonymous Anonymous said...

جایی که پیاده رو تموم میشه چیه؟ خیابون؟

 
At 11:23 PM , Anonymous Anonymous said...

سلام ناشا جان .

با موافقت خودت من با اجازه تون شما رو لینک کردم .و خیلی خوشحال خواهم شد اگه شما نیز متقابلن منو لینک کنید .
پرسیده بودی سابولیکم یعنی چی . واله خدمتتون عارضم خانوم که شما باشید جونم واستون بگه که این همون کلمه سلامن علیکم بوده که به مرور زمان مبدل به سام و الیکم شده و بعد به سامیلیکم و بعد بخاطر راحتی در تلفظ به سابولیکم تبدیل شده در واقع معنی سلامن علیکم و رحمت الله و برکاته درون مستتر هست .

ضمنآ بیشتر افرادی خاص بکار میبرندش .

ایام بکام .

 
At 1:50 AM , Anonymous Anonymous said...

ba in neveshteha na jang tamum mishe,na un kudakaee ke kheili duseshun dari shab rahat mikhaban!!
kheili khodeto narahat nakon,
siasat ham inghadr bi hesab o ketab nist ke delesh vase in chiza besuze,

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home