Friday, July 21, 2006


پینک جدیدا یه کیلیپ با اسم " کی می دونه " بیرون داده
جالبه و البته معمولی
موهاشو دورنگه کرده بود
طالب شدم برم موهامو دورنگه کنم
اما مامان احتمال تو ذهنش می گه
کار دخترای نا جالبه
واسه همینه که می گه نه
منم اصراری ندارم
چون هر وقت اراده کنم
خودم می تونم این کارو بکنم
اجازه گرفتن تو این مسائل گاهی یه کار عذاب آوره
ولی خوب من قصد ندارم
میونه ی مادرو دخترو واسه یه دو رنگ کردن که البته خالی از حالو حول هم نیست
به هم بزنم .هر چی فک می کنم می بینم باید یه ماشین زیر پام باشه
آخه من مث این دخترای دست و پا چلفتیو لوز از رانندگی می ترسم
علتشم رویا پردازیمه پشت فرمون . جدیدا یه سی دی راجر واترز گیرم اومده
که منو دقیق می ذاره تو ماشین و ژیم ژیم ژیم میارتم تا یه جای خلوت
یه جایی از سر بی جایی و بدبختی آخرش مث شمال
یکی واسه پست زیر عکس کامنت گذاشته بود . کامنت شماره 8
جالب بود . حتما از علاقه من به بچه ها هم با خبره
من کار خودمو می کنم حتی اگه لازم باشه کتبا تف کنم تو صورته
هر چی سران جنگه و حتی اگه به نظر تو بیفایده باشه
و به قولی هیچ بچه ای رو سیر نکنه
شاید این حرف واقعا درسته که خیلی ها به احساسات ما نیاز ندارن

من توی این جهان
مث انسانی می مونم تو تاریکی
و تنها نوازش های خودمه
که کمکم می کنه
از یاد نبرم
که انسانم