Wednesday, February 14, 2007

crazy little thing called love

امسال ولن مث هر سال هیش کی به من کادو نداد
یعنی خدا وکیلی کسی وجود نداره که بخواد کادو بده
زده به سرم یه کادو بدم به آقای شین
ولی فکرشو کن مث صحنه هایی که کامران باغ مظفر تو تصورش می خواست زنش نازی رو بزنه
و هی با دهنش صدای فانتزی مشت در میورد
منم تو خونه با خودم تمرین کنم
عجب صحنه ای میشه
مثلا کلاس تموم شده
تو هی زور بزنی که آقای شینو تنها گیر بیاری
بعد حالا تنها گیر اومد
میری میگی آقای شین
>لبخند گشاد همیشگی<
اینو کادوی ولنه برای شماست
خیلی عالیه نه ؟
روابط عمومیم بیسته
اونم میگه ؟
ببخشید خانوم نون ولی ما که لاور نیستیم
همین کلمه کافیه که تو بمیری
من شرط می بندم که شین می زنه تو ذوقم
من شرط می بندم که شین می زنه تو ذوقم
شرط می بندم
فقط می خوام شانسمو امتن کنم

3 Comments:

At 10:29 PM , Anonymous Anonymous said...

سلام ، آقاي شين بيجا ميكنه بزنه تو ذوقت ! از كامنتت هم ممنونم....موفق باشي

 
At 2:39 PM , Blogger ShaDow said...

salut...
bloge amno ke bastan...
hala verajihamo minevisam inja:www.myplanet.blogfa.com
aghaye shin hamishe zedehal mizane age nazane aghaye sin ham nis

 
At 6:48 AM , Anonymous Anonymous said...

من ميگم بزن تو گوشش. كلا بن تو گوشش. اگر قبول نكرد بزن تو گوشش و اگر قبول كرد باز هم بزن تو گوشش. ميميره برات.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home