Wednesday, April 25, 2007

قند مکرر لب و دندان تو

1
i miss you, miss you so bad
***********************
2
یه نفر برام آف زده
که
عشق گاهی سوء تفاهمی ست بین دو احمق که با یک ببخشید به پایان می رسد
یاد خودمو شین میوفتم
*********************
3
از کلاسا که بر می گردم
خط مقنعم رو گوشمه
نگاه می کنم به دخترای جینگولی تو خیابون
به خودم می گم
اگه اینا زنن
پس من چیم
***********************
4
لب های بی رنگ من
با بوسه های تو
آفتابی
می شود
**********************
5
افسرده گی وقتیه
که هم روزای آفتابی
هم ابری
واست دلگیر باشه
افسرده گی یعنی چیزی شاد یا غمگینت نکنه
افسرده گی سگ سیاهیه که باید
پخش کنی
************************
6
تو خودت قندو نباتی
شکلاتی شکلاتی
بعضی وقتا این بم حال می ده
بعضی وقتام این یکی
قند مکرر لب و دندان تو
* من عاشق دندونم
************************

1 Comments:

At 7:36 AM , Anonymous Anonymous said...

بگير بگيرها شروع شد؟ اي ول. ببينم! با موي پسرها و ريش پسرها چه ميكنن؟ يعني به من هم ميخوان گير بدن. ولي من كوتاهش نميكنم.
---
عشق شايد اين باشه. اون هم عشق نبوده. هميني بود كه اين يارو گفت.
---
من نميدونم ولي احتمالا تو داري اون درصدي از پسرها رو ميبيني كه اينجورين.
---
8: :-/

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home