Monday, August 13, 2007

وقتی واسه همه دنیا ناز می کنم

خیلی دلم می خواد از این جا برم
کجا برم ؟
دلم می خواد یه جایی برم با هوای برفی
اونوقت یه کار با ساعت کار نه چندان کم داشته باشم
با حقوق خوب و همکارای خوب
با یه سگ و یکی دو تا دوست پسر
و چندین تا دوست دختر
البته بدم نمیاد تک و توکی هم فامیل داشته باشم
سگ گرگی پلیس میخوام
دلم می خواد گه گاهی هم برم کنار دریا با سگم تو آب بازی کنم
می خوام موهامو همچین بریزم رو شونه هام و واسه همه دنیا ناز کنم
شایدم موهامو کوتاهه کوتاه کردم و تیریپ کانتری زدم
دلم می خواد تاپ بپوشم و شلوار جین
با یه کت جین روش
یه دستبند چرم هم دوست دارم
و یه کیف پول چرم
یه ماشین مدل سنگین دوست دارم ، تیره رنگ
می خوام خونم آپارتمانی باشه
با همسایه های جوون
می خوام واسه ناهار یا شام برم تو یه کافه کوچیک
اون جا یه چیز گوشتی با سبزیجات بخورم اما آرووم
ارووم
نه مث این جا که انگار همه چیز دنبال آدمه
دلم می خواد یه کم مشروب هم بخورم
شایدم نخورم
نه نمی خورم
آب میوه می خورم
می خوام یه زندگی سالم داشته باشم
می خوام آخر هفته ها برم مهمونی یا مهمونی بدم یا اینکه
دسته جمعی بریم بیروون
ترجیح می دم تا مدت طولانی ازدواج نکنم
دلم می خواد یه زندگی خیلی آرووم داشته باشم
ترجیح می دم هیچ بچه ای تو زندگیم نباشه
دوست دارم هر از چند گاهی برم فروشگاه زنجیره ای
و جنس بخرم
این کارو دوست دارم
دوست دارم
واسه حمومم انواع شامپو و خوشبو کننده بخرم
با تلویزیون خدافظی می کنم و گه گاهی فقط اخبار یا موزیکشو گوش می دم
شبا موزیک می ذارمو می رم بیرون با سگم قدم می زنیم و قبل از خواب رادیو گوش میدم
سگم اسمش راشله
شایدم مارشال
بعضی وقتا پولامو جم می کنم میرم کنسرت
آخ خدایا میشه سگا رو هم برد ؟
من عاشق کنسرتم
هی بپر بالا پایین
هی جیغ بزن
هی قهقهه بزن
یعنی میشه من این قد حال کنم؟
یکی منو از این خواب بیدار کنه

3 Comments:

At 5:01 PM , Anonymous Anonymous said...

darsade kheili ziadish moshtarak bood ba man!faghat man be jaye abmive coca light mikhoram , hala shayadam ye vaghta ab mive bokhoram ,konsertam bayad dance dashte bashe,fek mikonam neveshte hato doos daram harchand ke hanooz hamashoono nakhondam,vali injoor hes mikonam

 
At 2:19 AM , Anonymous Anonymous said...

linki ke mikhasti http://www.rroozzmmaarreeggii.blogfa.com/

 
At 12:56 PM , Blogger سینا عابد - Sina Abed said...

ina ke neveshi khab nist
royast.
va roya vagheitar az vagheie
to behtar az har kasi baladi royahato be vagheiat tabdil koni.
chon bavareshon dari

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home