Saturday, May 12, 2007

بریجیت جونز

سوسک
*****
خانوم ثاد می گه بچه های امیر کبیر بابت یه سوسک توی دانشکده هم اعتصاب می کنن
من متعجبم از ثاد . اون باید خوشحالم باشه . کلا بعضی ها نمی تونن درک کنن ما تو چه شرایطی هستیم
و واسه چی باید مبارزه کرد حتی به بهانه ی یه سوسک
******************************
طبیعت
***
یکی داشت می گفت
یعنی این دخترای جینگول پینگول دارن مبارزه می کنن که با این لباسا میان بیروون
من معتقدم درصد زیادی از اونا چیزی از مبارزه سیاسی نمی دونن بلکه طبق طبیعتشون رفتار می کنن
اونا طبق طبیتشون آزادی در پوشش رو می خوان و این همون مبارزه ست
اونا بدون اینکه بدونن دارن مبارزه می کنن
******************************
لطفا عاشق نشو
**********
روزهام از عشق خالی شدن
رسیدم به یه حالت آرامش و بیخیالی
احساس می کنم تا آخر دنیا می تونم اینطوری ادامه بدم
کاش فقط می تونستم به مغزم بگم
لطفا عاشق نشو
*********************************
بریجیت جونز
*********
من در تمام عمرم
دوستان دختر زیادی نداشتم
اما همیشه
می تونستم خیلی خوب تصور کنم که از یه دوست دخترچی می خوام
برام خیلی سخت بود که بتونم به راحتی رابطمو با دخترا ادامه بدم
همیشه فک می کردم برای بودن با یه دختر باید چیز فوق العاده ای باشی
و در نهایت
تنها چیزی که نهایت آرزوهای من در رابطه با یه دختر می شد
یه رابطه عمیق عاطفی
که اگه جا داشت و دو طرف راضی بودند می تونست جنسی هم باشه
شدت این آرزو و علاقه در مواقعی اون قدر زیاد میشد که
پیدا کردن یه دوس دختر برام لذت بخش تر از دوست پسر می شد
هنوزم به شدت دوست دارم همچین دوست دختری داشته باشم
ولی تمام مواردی که اطرافم می بینم غیر قابل تحملند
من یه تیپ مث بریجیت جونز رو دوست دارم
زیبا ، گوشتالو، مهربان

4 Comments:

At 12:51 PM , Blogger Truth that didn't get recognized said...

آخه همه جا بايد مثل امير كبير باشه نف فقط امير كبير مثل امير كبير
---
بالاخره يه نفر گفت كه اين دخترا دارن ناآگاهانه مبارزه ميكنن. امروز يه فيلم باحالي داشتيم جلوي مترو. دختره زد تو گوش فاطي كماندو و رفت تو مترو. اينقدر حال داد.
---
مطمئن باش كه مغزت به حرفت گوش ميده. آخه اين مغز نيست كه كارش عشقه
---
اين آخريه رو نفهميدم؟ جونم؟

 
At 8:12 PM , Anonymous Anonymous said...

1.mage to peasari?
man ta emrooz fekr mikardam dokhtari.

2.mage to ba aghlet ashegh mishi?

 
At 8:50 AM , Anonymous Anonymous said...

امیدوارم پیدا کنین ...
آرزو بر جوانان عیب نیست ...

 
At 7:24 AM , Anonymous Anonymous said...

یادداشت تون رو خوندم و جای تعجّب هم نداشت، چون فکر می کنم از روی نوشته های شما، خیلی خوب شناختم تون ...
طبعا" انتظار همچین تفسیری رو هم از نوشته هام داشتم ...
خب. حالا که هر یادداشتی، براتون شبهه برانگیزه و باعث دلخوری تون می شه ...
و حالا که شما هم اصراری به خوندن مطالب بنده ( و احتمالا" دیگران )ندارین و هیچ نظری هم در مورد مطالب وبلاگ ها ندارین ( یا به قول یک سال پیش خودتون: حوصله ی خوندن هیچ وبلاگی رو هم ندارین )، بهترین کار اینه که سراغ همدیگه نریم ...
این یه راه حلّ خیلی ساده ست، ولی به معنی راه حلّ عاقلانه نیست ...
خیر پیش ...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home