Friday, May 04, 2007

این است روزای زندگی من

فردی مرکوری و موسیقیش
دقیقا بگ گراند دوران عشق ورزی من بود
روزی که قرار بود آهنگ
این است روزای زندگی من
از فردی رو بشنوم
یادم میاد
تو تختخواب ولو شده بودم ودر تمام طول آهنگ به یه نقطه ی نورانی
روی پنجره خیره شده بودم
آشو می گفت این آهنگ دیوونت می کنه
***********************
2
مشکل خواننده های ایرانی اینه که
با تراژدی شروع می کنن
و با کمدی تمووم می کنن
*************************
اگه دنیامو بخوای
من به تو نه نمی گم
دقیقا دنبال کسیم که دنیامو باش قسمت کنم
مزرعه به مزرعه
دشت به دشت
**************************
4
سوار اتوبوس شدم
گرمم بود
نیشسم رو صندلی
اون ورم چن تا چادری کلاغ سیا نیشسه بودن
داشتن ازین کتاب خوشکلا همراه با قران می خوندن
شیطنتم گل کرد
گفتم خانوم میشه لطفا یکی از اون کتابا هم به من بدین
یکیشون گفت بله بفرمایید
کتابو گرفتمو شروع کردم باد زدن
گفتم
اینا جون می دن واسه باد زدن
****************************
5
به تجربه بهم ثابت شده
وقتی حرفی ندارم با کسی بزنم آغشته نیست
با هم دعوا می کنیم
****************************
حال به هم زن ترین شخصیت تلویزیونی
مجری شبهای شیشه ای هس
البته فعلا
******************************
فریال می گه هر آدمی شبیه یه حیوونه
مثلا این پسری که ناشا انتخاب کرده
شبیه زرافس
******************************
مغز های ما به هیچ رازی آغشته نیست
ما آدم های ساده ایم با زندگی های ساده


4 Comments:

At 6:55 PM , Anonymous Anonymous said...

هر وقت خواستم دنیامو با کسی قسمت کنم زد همشو داغون کرد.مجبور شدم از دوباره بسازمش .
می گن پیشگیری بهتر از درمان است

 
At 8:52 AM , Blogger Alborz said...

ديوانه!!!!! خيلی حال داد اون تيکّه ات که کتابو گرفتی باد زدی! ای ول! :))
با اون حرفتم حال کردم در مورد خواننده های ايرانی.

 
At 9:45 AM , Anonymous Anonymous said...

از اكثريت خواننده هاي ايراني خوشم نمياد.
---
اين كسي كه داري دنبالش ميگردي مثل پروانه ميمونه. دنبالش نري شايد بياد و روي شونه ت بشينه.
---
كتابهاي اتوبوسي مشمئز كننده هستند
---
وقتي با كسي حرفي نداري باهاش دعوا ميكني؟ اين يعني يا فاز يا نول.
---
اين آخري كه نوشتي خيلي باحاله. ما آدمهاي ساده با زندگي هاي ساده

 
At 9:56 AM , Anonymous Anonymous said...

هر جور که راحتین، زندگی کنین ...
و ممنون که سر زدین

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home