Friday, April 27, 2007

با من حرف بزن

بنده رسما صبح که شاشم زیاد بود شاشیدم
تو دهن هر کی خونده
دیگه ازت بدم میاد پیشم نیا عروسک
درک نمیکنم ملت اسکل چطور کون
بیمصرفشونو با این آهنگ تکون می دن
من اگه بلد بودم
یه شعر می نوشتم در جواب افشین
می گفتم
منم از تو بدم میاد
انچوچک ناقص الخلقه ی کس لیس
************************
2
تو اتوبوسم
یه دختر سوار میشه.ظاهرا یکی از دوستای قدیمیشو می بینه
شروع می کنن به احوال پرسی و در عرض دو دقه
کون و عرض کمر و صورت و جوش موشو و اضافات دنبه
همو سرپا با نگاه ارزیابی می کنن. گفتم
یعنی خاک تو سرتون
*********************
3
شکست در عشق
برای من
درست
مثل
سقوط از یه دره ست
رو یه عالمه بالشت
*********************
4
بدن من خسته است
بیا در آغوشم بگیر
من در این خیالم
که آغوش تو
به خستگی من
مبتلا شود
*********************
5
با من حرف بزن
من به صدای تو
محتاج ترم از موسیقی
من توهم گم شدن
در میان زباله های اتمی را دارم
و هر صبح
با این کابوس
به حمام می روم
که سرطان پستان دارم
با من حرف بزن

2 Comments:

At 7:02 AM , Anonymous Anonymous said...

يعني اين آهنگ حاااااااال من رو بهم ميزنه. داداشش هم كه حال بهم زن تر از خودش. توجه كردي ايراني ها همه ي آهنگاشون داره ميشه همينجوري.
---
قبول كن. دخترا همشون همينن.
---
اين سومي رو كه نوشتي. ميخواستم در موردش بگم: فقط ترس از سقوط كردنه ولي فقط دفعه ي اول.

 
At 2:24 AM , Blogger سینا عابد - Sina Abed said...

tohesabi avaz shodi :)
va man khoshhalam
hadeaghal az in babat mitunam khoshhal basham.
va pashimoon
va hargez khejalat nemikesham ke faryad bezsanam pashimoonam
kash kami, faghat kami shoja boodam.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home