Wednesday, May 09, 2007

نمی ذارم غم بهم تجاوز کنه

I love you
You are better than an ice cream
*********************
2
دارم جون می کنم
واسه یه نخود خلاقیت
سایتا رو زیرو رو می کنم
واسه یه کار
تا از روش یه کمکی کپ بزنم
گاهی وقتا آدم به تفاله می رسه
********************
3
یه آقایی ، میان سال تو تاکسی کنارم نیشس
تو دسش سی دی بابل بود
نیشم باز شد
کیف می کنم از این که مردم فیلمای خوبو انتخاب کنن
بابل فیلم معرکه ای بود
هر سه تا موقعیتش
مخصوصن اون دختره
چون شبیه یه مقطعی از زندگی خودم بود
*********************
4
این دختر
قطر کمرش قد کتاب ایلوستریتوره منه
نازکه و شکننده
و البته زیبا
از اون مدلاس
که هر پسری ببینه هوس داره باش لاسی بزنه
ازش می پرسم استاد جلسه قبل چی درس داد
می گه من نبودم
می گم چرا ؟
نگام می کنه
می گم دپ بودی ؟
نگام می کنه
می گه تا دم کلاس اومده ولی داخل نیومده . می گه
دوس پسرش دو روزه رفته سر کار و اون الان احساس می کنه باید بره پیش یه دکتر
بیچاره!!!! جوجولووو
وقتی قضیشو واسه بابا تعریف می کنم معتقدم که اون باید این دورانو بگذرونه
همونطوری که من گذروندم بدون این که حرف حساب حالیم بشه
من معتقد بودم اون خیلی جوجس واسه عشق
همونطور که من بودم
اون حتی نمی خواد قبول کنه که دپ زده
بابا معتقده عشق ربطی به کمر و جثه و سن نداره
و حتی 15 سالگی هم خیلی زیاده واسه درک عشق
***************************
5
یه پسر کوچولو تو اتوبوس داره از مامانش می پرسه
مامان این میله هه وسطه اتوبوس واسه چیه
مامانش خیلی بی حوصلس
راسش
فقط آرزو می کنم
دوره ی این سوالای آپارتایدی به بچه ی من نرسه
*************************
6
همیشه دلم می خواسته
مث دخترای سکسی
تختخوابم بوی عطر بده
**************************
7
یه مدت که بیکار بودم
دچار حرص شدیدی شده بودم
فک می کردم همه چی قشنگه
فیلما ، موزیکا، اپراها
می خواستم همه رو داشته باشم
جدیدا حتی تلویزیون هم روشن نمی کنم
****************************
8
آبجی کوچیکه رو از پشت شونه هاش بغل کردم
و بش گفتم گوگولی من
که معنیش می شد
خیلی دوست دارم و داری می ری خیلی دلم برات تنگ می شه دوباره
گاهی وقتا
در آغوش گرفتن بیشتر از بوس فاز می ده
*****************************
9
بدن تو
مث یه قاره
ناشناختس
بوسه های من
کشفش می کنن
***************************
10
نمی ذارم غم بهم تجاوز کنه

4 Comments:

At 4:25 PM , Blogger Truth that didn't get recognized said...

با اينكه اصلا خوشم نمياد هر تيكه ي كامنتم رو يبار پست كنم ولي از اونجا كه متوجه شدم كه سيستمم هنگ ميكنه وقتي زياد مينويسم پس مجبرم. شرمنده.
---
اينكار به نظر من بازيافت خلاقيته. تو داري خلاقيت رو ميكشي تقريبا. من معمولا در اينجور مواقع ميزنم به بيخيالي و ميذارمش يه مدتكي كوتاه كنار و تفريح ميكنم (البته سالم) بعد ميام سراغش.

 
At 4:27 PM , Blogger Truth that didn't get recognized said...

من هنوز بابل نديدم. ميگن خوبه. چميدونم.
---
توي كانادا دارن با اينجور مانكن ها مبارزه ميكنن. چه باحال.
---
عقل هرچه رشد يافته ولي تا يه حد رشد يافته. عشق زودتر از 25 و 26 سال ميشه بچ بازي.
---
اين ميله اتوبوس چند روز پيش جونم رو نجات البته بماند كه چقدر دستم درد گرفت

 
At 4:30 PM , Blogger Truth that didn't get recognized said...

اصلا ربطي به اين سكسي ها نداره. نه اصرار نكن. نه. من سكسي نيستم.
---
من هنوز تو كف اين فيلمهام. هنوز اسم آهنگها رو يادداشت ميكنم. من ميخوام.
ميخوام ADSL من يه عدد
---
اين حرفت باعث شد كه من اون بلاگم كه در مورد آغوش نوشته بودم بذارمش.

خيلي بغل كردن قشنگه.
---
مبارزه با غم خسته كننده ولي موثره. بسي كثير

 
At 5:44 PM , Anonymous Anonymous said...

hameye postato emrooz khordam kheyli doseshon dashtam .khosh bashi golam ...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home