Wednesday, August 01, 2007

عشق و خستگی و کمی طنز

و من مث سگ می ترسم
مامان می گه ایشالا کفش بعدی رو وقتی می خری که با پول خودت باشه
و من مث سگ می ترسم
از این که رشته ی ناف مامانم جدا بشه
و قسم می خورم دیگه نخرم
خرج نذارم اگه خرجی نمیارم
من مث سگ می ترسم
از اینکه یکی بگه برو دختر تو کارت خوب نیس به درد ما نمی خوری
من مث سگ می ترسم
من می ترسم
دیشب تو تختم شاشیدم
شاشیدم به دشک دویست تومنی


اشکام در نمیاد
میام تو اتاقم
چراغا رو خاموش می کنم
شمعا رو روشن می کنم
میشینم
بعد فک می کنم
به بدبختیام
تا بلکه اشکم در بیاد
ولی اشکام در نمیاد
بعد پامیشم
چراغو روشن می کنم
شمعا رو خاموش می کنم
میرم بیرون


جدیدا هروقت به مامان آویزون میشم
بم میگه ناشا چته ؟
چرا مث جوجه دنبالم میای ؟
منم تو دلم می گم
احساس می کنم همین دوسه ساله دیگه دارمت
احساس می کنم بزودی میری و تنها میشیم
بدن تو و گوشت نرم تو گرمایی داره که بدن هیچ پسر و دختری برام نداشته
دستای تو تردیدو اطمینان و امید واری رو با هم داره
و نگاه تو فقط عشقه و خستگی و کمی طنز



صبا فقط داد می زنم
درا رو محکم نکوبید
آرووم بیا
آرووم ببند
پاشو تنه لش
پاشو تنه لش
صب شده





هر چی فک می کنم دلم برای کسی تنگ نمیشه
نمی دونم چه گیری دادم به خودم ثابت کنم عاطفمو از دست ندادم
500 تومنی می دم به بچه کوچولوهای نوازنده خیابونی
یا واسه بچه سبزی فروش محلمون شکلات می خرم
یه وقتایی هم این جوری با خودم فک می کنم
که یعنی ناشا
تو دلتم واسه خاله بزرگه که هفت ساله ندیدیش تنگ نشده؟
بعد با کمال پررویی این جواب می رسه
که اگه پونزه سال دیگه هم نبینمش دلم تکون نمی خوره
یه جوری می شم









3 Comments:

At 5:23 PM , Anonymous Anonymous said...

che ajib minevisi! khoshhalam ke peydat kardam... zood zood benevis! manam ghol midam zood zood biam

 
At 11:27 AM , Anonymous Anonymous said...

man kafsh mikhaam, 2 joft, 3 joft shayadam bishtar! I'm shoeoholic!
vali areh! hamash be khodam migam ta vaghti kharji nemiaram, goh mikhuram ke tu in sharayet kharj mizararam.

 
At 10:27 AM , Anonymous Anonymous said...

سلام ناشا جان
من امروز براي اولين بار نوشته هاتو خوندم
نميدونم چي بايد بگم خوبن؟ بدن؟
اما يه جور خاصي بودن
براي اولين بار ديدم يكي داره احساسشو راحت ميگه
خوش بحالت چون من اصلا اين كارو بلد نيستم
خلاصه الان به اين نتيجه رسيدم كه بگم معركس دختر
خوش باشي عزيز

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home