Wednesday, May 16, 2007

پسرم حجابت را رعایت کن

1
دیروز بعد از ظهر تو مولتی ، آخر وقت بود
که استاد ابله ما دوباره یکی از همون استراحتای طولانیشو داد
بچه ها که حوصلشون سر رفته بود نمی دونم چی شد که در مورد یکی از برنامه های تی وی حرف زدن
در مورد اعتیاد
اولش خیلی ملایم بود . ولی بعدش صحبتشون رسید به یه چیزی به اسم کرک
من با شیکم خالی داشتم به اجبار به حرفاشون گوش می دادم
حرفاشون به قدری فجیع و غیر قابل تحمل شد که فقط به خانوم کاف گفتم
بسه لطفا بسه کاف
کیفمو برداشتم تا برم
ثاد گفت کجا می ری بمون
گفتم این حرفا واسه شما پوس کلفتا عادیه . من نمی تونم تحمل کنم
*******************************
2
کاف می گه
خوب چی کار کنه
یه نفر که افسرده گی داره
چرا کرک نکشه ؟
دلم می خواست یه کف گرگی بیام تو صورتش
******************************
3
یه سی دی دسم رسیده
آهنگی توشه به اسم
تو همه چیز منی چشم قهوه ای
من این آهنگو از کلاس چارم دبستان رو ی یه کاست داشتم
که در دوران دانشگاه دو در شد
ولی
هنوزم چشم دنبال اون کاستس
you re my every thing
brown eyes
********************************
4
دیروز نشستم واسه بار دوم بابل رو دیدم
از اول تا آخر
حال کردم که کسی خونه نبود و آزادی بیان احساسات داشتم
البته همیشه داشتم
اما
لازم داشتم وسط فیلم یه دفه پاشم و راه برم
*****************************
5
جدیدا می بینم پسرا وقتی می شینن
یه وجب از شورت و چاک کونشون معلومه
رسما اگه دوس پسری داشتم که همچین غلطی
از کونش سر می زد باش کات می کرد
رسما ندارم
*****************************
6
مسخرم نکنید
ولی برای اولین بار تو عمرم بعد از یه کفش سبز
یه کفش زرشکی گرفتم
روحیه آدمو دگرگون می کنه رنگش
جالبه
*****************************
7
بعضی وقتا که چیزی منو عصبانی کرده
فقط منتظرم یکی تو خیابون دری وری بم بگه
اون وقت عکس العمل نشون می دم
اما همیشه
تنیجه معکوس داده
به جای این که حرصم خالی بشه
لشکری از ناسزا شنیدم
این جا سرزمین نفرین شده ایه
هر روز باید به دنبال یک سیاست تازه باشی
برای در امان بودن و آسیب ندیدن
****************************
8
اون روز داشتم فکر می کردم
جدی جدی وظیفه ی یه گرافیست چیه
دوس دارم تو اکثرکارایی که درس می کنم
نشونه ای از صلح و مبارزه باشه
اما کجای این خراب شده میشه اینا رو به کار برد
کلا اگه یکی دوست داشته باشه
اثرش با آرمانش گره بخوره تو کدوم
مملکت باید جون بکنه
**************************
9
فریال می گه
پسرا خیلی سلیقشون سکسی شده
می گم مثلا ؟
می گه مثلا همشون عکش آنجلینا جولی رو می ذارن رو دسک تاپ
یا عکسای سکسی جنیفرو می بیننن
دوست عزیز به من نگو که تو آنجلینا جولی رو تحسین نمی کنی
چرا که اون فقط سکسیه
و جنیفر لوپز رو دوست داری
چون اندام سکسی داره
نمی دونم چرا
برای من
یه پسر سکسی
پسری نیست که عضله چنذانی داشته باشه
یا هیکل جندان رو فرمی داشته باشه
اولین بار که احساس کردم جیمز بلانت می تونه واسه من
سکسی باشه وقتی بود که برای اولین بار فقط صداشو شنیدم
بدون این اینکه چهرشو ببینم
*****************************
10
دلم می خواد یه متن سکسی بنویسم

2 Comments:

At 11:26 AM , Blogger Truth that didn't get recognized said...

پسرا سليقه شون هميشه اينقدر افتضاح بوده. ولي بلانت رو خيلي دوست دارم. مخصوصا اون آهنگ و كليپي كه اسمش رو درست يادم نيست ولي توش آتيش ميگيره تو شب
---
يه گرافيست به دو شخصيت كار ميكنه: يكي خودش و يكي تمام بقيه.

وقتي داره براي تمام بقيه كارميكنه بايد به فغكر اون كار باشه، به فكر اون چيزي كه بقيه ميخوان. ولي كارهايي كه براي خودش ميكنه براي خودشه و بايد خودش رو ارضا كنه. همون چيزي كه بخاطرش خيلي از گرافيست ها نمايشگاه راه ميندازن.
---
كفش سبز زياد نديدم ولي زرشكي عاشقشم.
---
چند روز پيش با عموم رفتيم كافي شاپ. اون يكي ميز يه پسره همينطوري بود شلوارش حالم داشت بهم ميخورد.
---
اون كاف بايد حتما با چماق اومد تو سرش. با شدت كنگفو.

حتما بايد كرك كشيد وقتي افسرده اي؟ خاك بر سرت.
---
آره منم اون برنامه رو من هم ديدم. براي پوست كلفها خوب بود.
---
توجه داري از آخر به اول كامنت دادم

 
At 3:14 PM , Anonymous Anonymous said...

همه حرفات حقیقت هستش من هم حالم از این مملکت و آدماش به هم میخوره...
راستی منم گرافیک میخونم حرفامم هیچ وقت به جایی نمیرسه...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home